LYX(!)

Mitt liv är allt annat än tråkigt just nu (OM MAN BORTSER FRÅN VÄDRET I FRANKFURT SENASTE VECKAN! MEN VI HAR INTE HAFT NÅN PÅHÄLSNING AV SANDY, SÅ VI SKA EGENTLIGEN INTE KLAGA ALLS!) Upp kom i alla fall vinterkläderna från förrådet i en väldig fart för att helgen innan ha varit T-shirtväder… Ja, det kan ju vara sånna väderomslag som bidragit till den sjukstuga som vi har vistats i senaste tiden också… TRÖTTSAMT(!) Nu är vi dock ”PEPPAR, PEPPAR!” friska och krya… och imorgon packas den stora resväskan med diverse somriga kläder för en ljuvligt härlig sommarvecka på Malta. LYX, LYX, LYX ska det bli(!) Jag ser mig själv UTAN PROBLEM KUNNA ROA MIG MED DIVERSE POOLPLASKANDE, SPA-BEHANDLINGAR, GOD MAT och MYYYYYYYYS MED DE ÄLSKADE KILLARNA I MITT LIV, precis här den närmaste veckan framöver! Ja da… Det blir alla tiders det(!)  🙂

LYX, exempel nr 2. Ja, det här är också lyx(!) Särskilt om detta har dukats fram av en kär man till sina kära fru som han innan även låtit ligga och sova middag 1,5h. Det är kärlek det… Visat av världens kanske mest omtänksamme man, MIN MAN(!)  🙂

One thought on “LYX(!)

Kommentera

