"The most beautiful girl in the world(!?)"

Klippning på programmet idag, EFTER MÅNGA OM OCH MEN DENNA VECKAN SKULLE DET ÄNTLIGEN BLI AV(!) Gick dit med Dallis födelsedagspresentkort från förra året… Kändes lite vemodigt med tanke på att det innebär att han och hans fina familj inte kommer hit och kan utnyttja det innan det går ut i december… Med det i åtanke och alla andra gråthärjade klippningar och frisörbesök som jag har upplevt i mina dagar. (Ja, alla som känner mig sen länge vet att det har fällts många tårar över diverse frisörmisslyckanden!) Skulle detta bli ännu ett tårfyllt besök hos en ny frisör?? Spänningen var olidlig… Men i stolen satt jag där och leendet på mina läppar blev bara större och större i takt med att den fantastiska frisörskan gav mig en härligt fräsch och fin ny look…

Ut kom sen en (trots presentkortet betydligt fattigare!) men oerhört nöjd kvinna(!) Kände att jag kanske ser typ 10 år äldre ut än innan… but in a good way 😉

Tänk om Dallis hade fått bli så snygg… Va roligt det hade varit för honom(!) 😉

Trippade iväg på lätta fötter och tyckte liksom att jag var världens fräschaste kvinna eller nåt och fick sedan en ljuvlig bekräftelse på radion när jag dundrade in på lunchhaket där jag skulle inta en god lunchmacka. Prince sjöng för mig: The most beautiful girl in the world… Fint tycker jag. Mycket passande. Något som dagen till ära fick mig att suga åt mig av det som sades i den gamla goda slagdängan 😀

[youtubeplay id=”Uoo2KioueCQ” size=”small”]

Något som kryddade på självkänslan ytterligare var när tre 15 åringa killar stötte på mig på vägen hem. (Tror att de kanske fick moderskänslor eller nåt när de såg mig…) 😉

Dessa dagar i livet är lätträknade i mitt liv. De dagar när man liksom känner sig så himla fin. HÄRLIG KÄNSLA(!) 🙂

Påtryckningar har även kommit från olika håll om bildbevis på den som många tror putande magen… Här kan jag dock försäkra att det inte är mycket till put ännu, putar gör det dessto mer på annat håll, diverse vaddering och krockkuddar här och var… Ja, ja, det får man väl bjuda på antar jag(!)  😉

Nej, nu tar jag och packar ner det sista i resväskorna och sen tar jag mina krockkuddar, min nya härliga frisyr och killarna i mitt liv och åker mot ett soligt Malta med en fin fin väderprognos för den kommande veckan(!)

Hoppas att ni har det bra därute och också har en JAG-TYCKER-OM-MIG-SJÄLV-DAG idag(!)

På återseende(!)

🙂

Kommentera

