Mer Malta och uppladdning inför helgen(!)

Ett till Maltaminne som ligger mig varmt om hjärtat är när min kära lilla son blommade upp och aggerade på ett sätt som jag aldrig riktigt tidigare sett honom göra i ett sådant sammanhang… Vi spenderade första tre dagarna på Malta med åtta fantastiskt härliga personer som för övrigt var nya för honom. Han var lite blyg och reserverade mot dessa åtta till en början… men andra kvällen hände det något i honom. Han som annars är känd för att vara en livlig och aktiv liten kille… Hittade sig själv med lite inspiration från de andra busiga barnen tidigare under dagen tror jag… UNDERBART VAR DET ATT SE(!)

[youtubeplay id=”4fGg-l49pD4″ size=”medium”]

Ja, stolt blir man som mamma till detta barn(!) Kan inte säga annat 🙂

Det roliga var sen att detta inte var den enda dansuppvisningen under den kvällen… ÖVERALLT och mest hela tiden ville han showa och dansa för den engagerade publiken. Det är min son det(!) 😉

Med detta ljuvliga videoklipp känner jag att helgkänslorna kryper över mig och uppladdningen är på topp… Vill nu passa på att önska alla fina bloggläsare EN RIKTIGT HÄRLIG OCH BRA HELG(!)

🙂

4 thoughts on “Mer Malta och uppladdning inför helgen(!)

Kommentera

