Hej och välkomna till byggverkstan på Hansaallee(!)

Ja, onekligen känns det som om dessa byggsatser avlöser varandra i detta hem… MÅNGA företag verkar ägna sig åt detta nöje nuförtiden… Och det är ju tur att det finns dem som tycker att det är roligt att skruva och dona med sånt. Jag kan inte påstå att jag är en av dem (MEN JAG TYCKER OM ATT KÖPA SAKERNA!)  😉

”Får jag göra nu, pappa?” Ljöd det ur denna lilla handyman’s mun mest under hela bygget… Hjälpsam är han verkligen pojken(!) Den pedantiska pappan hade dock svårt att släppa in den lille i arbetet… 

Kan inte säga annat än att jag är NÖJD med mina handymen’s arbete(!) KÄNNS BRAAA med den nya matsalsgruppen(!) Ja, nu vet jag ju att det inte framgår så tydligt på denna bild hur fint det verkligen blev. Det hann ju liksom bli natt ute innan detta bygge var klart. Två trötta tar igen sig vid och inviger det nya möblemanget   🙂

Kan även meddela att (den av min man icke omtyckta) ljusgruppen också trivs utomordentligt bra på det nya bordet…  

VA DET ÄR ROLIGT ATT KÖPA NYTT OCH FÖRNYA SIG LITE DÅ OCH DÅ(!)

🙂

Nya möbler och möblemang föder även nya idéer om förändringar…

Så imorgon bär det av med ett nytt projekt(!) Då ska penseln och färgburken fram igen… (Impulsivitet ni vet…)   😉

Kommentera

