(Blogg)torka!

Höstrusket har kommit ikapp även mig… FYYYYY va grått, kallt, mörkt och ruskigt det är just nu(!) (Ja, jag vet att jag inte ska klaga så mycket, för jag ser ju ljuset på dagarna och här i Tyskland är det inte lika illa som det är i Svedala). Tända ljus och mysa under filten i soffan i all ära…. Men denna kyla(!) Jag bli så torr, så torr, så torr(!) Och inte bara jag….

Bamsesmörjning, en populär aktivitet hemma hos oss nu…

Det är tur att min son är så intresserad av att smörja in sig… Ja, det gillar han verkligen(!) ”Jag är torr här. Måste smörja oss, mamma!” Sen tar han fram sin Bamse-bodylotion och kladdar på. Denna aktivitet till pappan hans förtret då den mannen lider av en allvarlig kladdfobi. Mammas kille helt enkelt kan vi konstatera(!) 😉

Denna torkan har även drabbat bloggandet… Jag tycker inte att jag har nåt speciellt att skriva om och väljer därför att avstå… Väntar med förhoppning om att denna torka ska vara snabbt övergående(!)  We’ll see… Nu ska iallafall slöfocken bege sig ut på en PW i kylen för att få lite fart på den här maskinen(!) Välbehövligt(!)

Sköt om er i höstrusket(!)

På återseende(!)

🙂

Kommentera

