Ett avslöjande…

… som plötsligt fick bloggtorkan att avta… Min kära man kunde inte hålla sig längre utan att avslöja vad jag ska få av honom i 30-årspresent… Ja, nu är det ju 2 månader dit (så jag är en väldigt ung och pigg 29-åring ett bra tag till!) Många diskussioner har dock hållts mellan min man och mig beträffande min önskan av 30-årspresent som består av inget mindre än en resa med mina kära killar till NYC… Men dit ville han KLART OCH TYDLIGT inte ta mig mannen min. PÅ GRUND AV INGET MINDRE ÄN MITT GRAVIDA TILLSTÅND! Och jag kan faktiskt lite känna att det känns onödigt att utsätta den gravida kroppen för den påfrestningen av en långflygning. Men jag kände ändå att det vore fint som snus att få fira denna storslagna dag i mitt liv i en av mina ABSOLUTA FAVORITSTÄDER i världen(!) Men men under andra förutsättningar kanske(!) JAG KÖPTE ATT DET INTE SKULLE BLI NÅN RESA. (Då min man även börjar på nytt jobb nu i december så insåg jag även att en ansökan om ledighet för honom kanske inte är det lämpligaste i ett så tidigt stadie (förstående fru kallas det!)  😉  Min dröm har dock alltid varit att få fira denna, min 30-årsdag, utomlands… Men, men… Det går väl fler tåg… För 30-årsdagen, nej, det vore ju konstigt(!) Men fler tåg och flyg går det säkerligen(!) OCH GÅNG PÅ GÅNG KAN JAG BARA KONSTATERA ATT JAG FAKTISKT HAR VÄRLDENS BÄSTA MAN, SOM VERKLIGEN GÖR ALLT FÖR ATT GÖRA SIN FRU LYCKLIG(!) För avslöjandet lyder som följer…

 

(Bilder lånade från www.google.com)

JAG SKA FÅ FIRA MIN 30-ÅRSDAG I INGEN MINDRE HETARE STAD ÄN LONDON(!) EN WEEKEND MED MINA TVÅ MEST ÄLSKADE KILLAR PÅ DENNA JORD(!) Guuuuuud va roligt det ska bli(!) HAN KAN MIN MAN(!) TJOOOHOOOOO!!!  🙂

MINA EGNA BILDER från denna stad kommer att pryda denna blogg i januari!!

TAAAAACK MIN ÄLSKADE MAN FÖR DET(!) LOVE YOU(!)

Och jag älskar också avslöjanden(!) Jag är ingen som tycker om att vänta på nåt inte(!) Så kommer jag att ta reda på vem som bor inne i min mage också?? JAJEMENSAN(!) (Och eventuellt även öppna några julklappar adresserade till mig om jag hittar dem innan jul och sen listigt slå in dem igen… Ja, det låter ju inte riktigt klokt. MEN det är en true story from my life. Där nyfiken bara är förnamnet!)

🙂

Kommentera

