Ett misstag(!)

Ett misstag

Men herre gud(!)

DAGENS LÄRDOM: SLÄPP FÖR GUDS SKULL INTE LOSS EN TREÅRING MED EN KAM I DITT HÅR(!)

Resultat av ett par minuter för mycket fokus på Malous ”Efter 10” istället för på barnet med kammen(!) HERRE GUD… Nu har jag att göra idag iallafall…

Minns väl att jag själv gjorde mig skyldig till en liknande bedrift med en rundborste i mitt eget hår när jag var liten. Gick då med virrvarret av hår som satt fast i borsten till min stackars pappa och trodde att det skulle vara en piece of cake för honom att reda ut det där fågelboet… Men neeeej, det blev nog en kort-kort frisyr efter det… 😉

Här ska det dock inte bli nån ofrivillig kort-kort-klippning nu inte(!) Snälla lilla kammen, KOM LOSS(!)

🙂

Kommentera

