CANCELLED

Ja, tydligen fanns det andra åsikter om vad som skulle komma att ske i mitt liv under denna helg. Efter några timmar med fredagsmys på FRA stod det klart att inte bara vårat 15-flyg till Heathrow var inställt utan att resterande flyg denna dag också skulle bli det… JAG FÅR INTE KOMMA TILL LONDON IDAG… SNYFT(!) Ja, lite synd tyckte jag allt om migsjälv när vi återigen hämtade ut den incheckade väskan och ekipaget styrdes hemåt mot Hansaallee igen… MEN DET HADE KUNNAT VARIT BETYDLIGT VÄRRE(!) 30 ÅR KOMMER JAG MED STÖRSTA SANNOLIKHET ATT BLI ÄNDÅ… Men om det blir i London eller nån annanstans det låter jag vara osagt i skrivande stund… Överläggning kommer att ske under kvällen. Hemma i min soffa. Inte på nåt hotellrum i Paddington, London alltså… Jag är inte bitter…   😉

Reseekipaget påväg hemåt

Världens duktigaste lilla kille hade jag med mig under dessa timmar på resande fot iallafall… Den besvikna blicken som han förmedlar på denna bild motsvarar tydligt hans mammas känslor över att baxa hem hela ekipaget PÅ TOK FÖR TIDIGT(!) Förstår egentligen inte varför vi är besvikna då vi ju faktiskt har fått oss en ordentlig field trip på Europas näst största flygplats (den största var det tydligen inte aktuellt att vi skulle ta oss till helt enkelt! Vissa får helt enkelt vänja sig vid att ta silver, att komma tvåa! Och nej, jag kommer aldrig att bli en bra tvåa!)  😉

Med detta blogginlägg fick jag även anledning att bryta ett löfte till mina fina bloggläsare… Det där med att jag inte skulle höra av mig igen förrän jag är 30 år gammal. DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN HAR TÄNKT SIG! Med denna slutklämm önskar jag er alla en TREVLIG HELG, trots allt(!)  😉

2 thoughts on “CANCELLED

Kommentera

