Next stop LONDON(!)

Efter en tillsynes ganska anonym bloggvecka är det nu dags att styra ekipaget med packning MOT LONDON(!)  🙂

Ekipaget inför London-trippen!!

Ja, det är sant. DETTA är den packningen som samtliga i familjen ska ha med sig till Englands huvudstad för denna festliga helg. Travel light är annat inget som helst uttryck som stämmer in på den här familjen… Vi får väl se hur det ser ut på vägen tillbaka(!)   😉

Mitt lilla hjärta och jag redo att dra

Mitt lilla hjärta och jag redo att dra(!)  🙂

Sen hoppas vi innerligt att pappan och den kära mannen också ansluter till sällskapet i afton på hotellet i Paddington(!)

Beslutet av vilket nagellack jag ska fira ut mina sista dagar som 29 var ungefär det knivigaste beslutet som jag behövde fatta idag…

can't get enough!

Känner mig nöjd över resultatet… P2 – can’t get enough! Lite samma känsla som jag för övrigt har inför denna helg. Can’t get enough of qualitytime with the loves of my life(!)  🙂

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA FINA(!)  🙂

HÖRS ÅTER IGEN NÄR JAG HAR UPPNÅTT DEN ÄROFYLLDA ÅLDERN 30 ÅR…

Känns bara bra för den som undrar… Jag är och förblir en ungdom livet igenom oavsett siffra…   😉

Kommentera

