En ny partner i sängen

Ja, min älskade affärsresande man, du behöver faktiskt inte känna dig särskilt orolig… Men det är faktiskt så att jag idag har hittat en ny partner att ligga och kramas med i sängen. Han är 170 cm lång och otroligt kramgo.

Min nya partner i sängen

Gud va mysigt det ska bli att krypa ner med den här snyggingen(!) 🙂

Patetiskt demonstationsförsök

Ja, jag försökte mig även på att ta en demonstrationsbild på hur denna liggning med amningskudden ska gå till… Men den var ett riktigt patetiskt försök(!)  🙂

Hur som helst så är ju dessa amningskuddar inte alls bara lämpliga att använda som hjälpmedel vid just amning. Till att avlasta bäckenet och hitta en skön sovställning fungerar den också alldeles utmärkt(!) Jag har inga besvär i mitt bäcken av foglossningar eller så för tillfället så det är kanske lite väl lyxigt med denna skönhet i min säng just nu. Men det är ju bara så mysigt att ha någon att kramas med(!)  😉

Ja, framförallt när tuppluren på dagen ska avverkas… Nattetid har jag ju världens kramgoaste, mammagris till son som ger mig ett rågat mått med omfamningar… Undrar vad han kommer att tycka om konkurrensen i sängen framöver… 🙂

NU ska jag iallafall gå och provligga med min nya sängpartner(!) Är inne i en riktig tröttvecka nu… Tror att det är vädret som spelar in mycket… Ja, och sen var det ju mycket påfrestande att klättra över 30 strecket tidigare i veckan så det är klart att man kan behöva lite extra vila efter det(!) 😉

ÄLSKAR ATT KUNNA LYSSNA PÅ MIN KROPP(!) SWEET DREAMS (säger jag till migsjälv da, antar att det inte är så många av mina fina bloggläsare som tar sig en tupplur mitt på dagen?!)

Kommentera

