En udda inhandlingslista(?!)

Att min man numera åker till Sverige på tjänsteresor har sina fördelar(!) Den här veckan fick han med sig en aningen udda och underlig inhandlingslista… OCH SOM HAN LEVERERADE(!)  🙂

Den inhandlade goodiebagen(!)

Inhandlingslistan: Välling, Ekströms Nyponsoppa, Ädelost på tub, dippmixpåsar, tablettaskar och lösgodis. Och ovan skymtas den faktiska goodiebagen som han kom hem med. Tro mig det var ÖVER FÖRVÄNTAN(!) När man inte skriver ett exakt antal av det man har tagit upp på inhandlingslistan, ja, då förväntar jag mig att det kanske blir, en, två eller i bästa fall tre av dessa produkter som hamnar i den faktiska handlingen. Men OM jag blev överraskad när mannen min kom hem med tre förpackningar nyponsoppa, 15 tablettaskar och TIO dippmixpåsar (lösgodismängd och antal vällingförpackningar förvånade mig inte för det är sånt som vi normalt handlar med oss hem).

SMÅTT FANTASTISKT VAD HAN SLOG PÅ STORT OCH ENORMT POSITIVT ÖVERRASKADE SIN FRU!! BÄSTA MANNEN(!)  🙂

Jag säger bara DIPP DIPP(!) Oj va det ska dippas som aldrig förr på Hansaallee. Dipp är annars inget som har varit särskilt prioriterat tidigare. Gott, men inget som jag har gått runt och suktat efter FÖRRÄN NU(!) Gravidhjärnan kan verkligen ta oanade svängar med dessa mer och MINDRE nyttiga cravings  😀  Jag ser dock mycket fram emot att sitta i soffan och tjocka i mig samtliga av dessa TIO dippröror. Mmmmmmmm! 🙂

Gottepåsen

Den här sköna gottepåsen, den har redan ätits upp såklart. Ja, det var ju i tisdags kväll som han kom hem min älskade man(!) Och idag är det ju torsdag…  😉

Med den vill jag önska er alla en fin fin torsdag! Och vem vet, kanske har jag rentav väckt nåt dippsug hos nån av er också så at det kanske kommer att dippas även i andra hem nu under veckoslutet  😉

HA DET GOTT(!) RIKTIGT GOTT(!)

🙂

Kommentera

