Storebrorskänslor

Finaste storebror!

Storebrorskänslor

Det är inte annat än att mamman blir alldeles varm i hjärtat av att se sin lilla kille sätta sig kärleksfullt med sin docka, Lisa, som den finaste och mest omtänksamma av storebröder. Han visar dagligen prov på att han kommer att bli en alldeles underbar storebror och uttrycker ofta en längtan efter sin lillebror. Dock vill han ju ibland också leka gladiatorerna med Lisa och det är inget som mamman hoppas att det kommer att hålla i sig när lillebror väl tittar ut. Det lär inte bli en särskilt uppskattad aktivitet i hans nyfödda ögon. Men men, mystiden kommer han säkerligen att uppskatta. Läääängtar!! 🙂

NU vill jag bara passa på att avsluta med att önska samtliga av mina fina bloggläsare en RIKTIGT GO OCH GLAD ALLA HJÄRTANS DAG(!)

Här är det VAB som gäller då den lille repar sig från en dubbelsidig bronkit. Sista dagen hemma ser det ut att bli. Han är mycket bättre. Och vad kan han uppskatta mer än att fira en alla hjärtans dag på Zoo med sin mamma?? Med dunder och brak nappade han så klart på det förslaget(!) So off we go(!) 🙂

HA DET GOTT OCH VAR EXTRA KÄRLEKSFULLA OCH SNÄLLA MOT VARANDRA EN DAG SOM DENNA(!) Presenter för det kommersiella jippot som har blivit av denna dag, det ställer jag mig gärna lite utanför… Men massor av kärlek ska jag ge till alla i min närhet(!) 😉

Kommentera

