Hipp hipp hurra för min fina man idag(!)

Ja gott folk, idag är det 5:e mars förstår ni. Då fyller min fina man år. Hipp, hipp HURRA älskade(!) För 32 år sen tittade han ut i dagens ljus för första gången. Och sen träffades vi när han var 21 år. Ja, det är ju en herrans massa år sen. På den tiden var han inte fullt lika grå i håret som han är idag, men ju gråare och äldre han blir så älskar jag honom (underligt nog) mer och mer. Han åldras med pondus min man(!)  🙂

Nyvaken paketöppning

Nyvaken paketöppning inleddes dagen med efter en fantastisk skönsång som dröjde lite då den sötaste sångfågeln av dem alla vaknade på ett minst sagt dåligt firarhumör. Detta ordnade tack och lov till sig efter en flaska välling och därefter kunde pappan få lite paketöppningsassistans. Nyvakna paketöppningsbilder borde dock vara förenat med diverse piskrapp om man publicerar på en officiell blogg som denna(!) Men min man, han är så morgonfin så han kan få ställa upp på sånt tycker jag  😉

Firarfrukost

Sen bjöds det på firarfrukost av bästa klass med rykande nybakta scones, scrambled eggs och annat götta. Sen var födelsedagen igång…

Och lyxhustrun har liksom häcken full idag för att fortsätta att skämma bort sin man med diverse saker som hör födelsedagar till. Tid att blogga en stressig dag som denna? NEJ NEJ NEJ… Icke  😉

Over and out for now…

🙂

Kommentera

