2 månader till BP

Tiden springer iväg. Men det är allt annat än vad jag gör nuförtiden. Springer alltså. T U N G T börjar det minst sagt bli(!) Samtalar dagligen med den lille herren därinne och jag tror att vi är överrens om att ankomsten kommer att bli före det avsatta BP-datumet(!) Vi får väl se om han lyssnar på sin mamma helt enkelt…

v.32, 2 month to go

In the mean time är det bara för den här maskinen att tuffa på… Ett mycket belastat maskineri som liksom inte riktigt kan förstå att utspänningen ska bli även värre än vad den redan är. Jag har redan svårt för att böja mig ner och sätta på mig strumpor och skor. Hej va det går(!)  🙂

För den som är intresserad av att byta kropp med mig för en dag eller två så kan detta göras till en mycket billig peng just nu(!) Dock ingår inte den lilla sprattlande pojken därinne i denna deal. Honom längtar jag enormt mycket efter(!)  🙂

Med detta vill jag bara önska mig själv en fantastisk fortsatt graviditet… (UNGEFÄR) 2 Month to go(!) HEJA HEJA(!)

Bring it on(!)

🙂

Kommentera

