NEEEEEEJ INTE OK(!)

Det är nån som driver med mig och mitt hormonöversvämmade dåliga humör(!) Vem i h-vete har beställt detta skitväder till Ffm? Det är INTE OK MED SNÖSTORM I FRANKFURT I MARS MÅNAD(!) Och de förbannat aggressiva flingorna fullständigt öser ner, ja inte bara ner förresten på alla förbannade ledder… Den aggressiviteten som jag kände när vi gick till Kinderhaus imorse uppstår tack och lov inte ofta inom mig. Den promenaden gav säkerligen min 3 åriga son ett och annat mindre vackert ord i sitt ordförråd och för att inte tala om det ofödda barnet som jag bär runt på. Om det här har tänkt att fortsätta så hinner han nog snappa upp både ett och annat och då kanske det finns risk för att hans första ord blir nåt hela annat än ”mamma” eller ”pappa”…. USCH SÄGER JAG BARA(!) Nu sitter jag och tröst- och hetsäter Riesen så kolapapprerna flyger här omkring mig. Så länge jag tuggar på dem så kan det ju iallafall inte komma ut några ohyffsade svordomar… 😉

Fokus på vårblomster och INTE snöstormen utanför!!

Ja, nej, men jag försöker lägga band på mig här hemma och försöker flytta mitt mentala fokus till min fina bukett med vårblomster istället för att titta ut på snöstormen utanför fönstret. Ja, flytta fokus helt enkelt. Det är dagens utmaning, för usch va trött man blir av att vara förbannad, det tar mycket energi det(!) Det orkar jag egentligen inte med nu…

SÅ… VÄLKOMMEN TILLBAKA SNARAST VÅREN(!)

😉

One thought on “NEEEEEEJ INTE OK(!)

  1. Haller helt med dig. Vilken jädra skit! För exakt en vecka sen satt vi ute och at glass utan jackor och nu är det enda man ser genomfönstret vitt vitt vitt. Orättvist! Snälla snälla varen kan du inte komma snabbt tillbaka.

Kommentera

