Tiden flyger fram

Babygruppens gravidapp

Ja, det syns ju tydligt om inte annat på denna statistiska bild över min nuvarande graviditet(!) (Ja, det syns mycket tydligt även på kroppen vill jag lova!) Efter denna svullopåsk bjuds det dock inte på några bilder på Big Bertha idag(!) Nej, då slår jag hellre ett slag för denna härliga gravidapp, Babygruppens gravidapp för Iphone. Trevliga info och statistik om graviditetens olika veckor. Det mesta stämmer även överrens med vad jag har lärt mig under min barnmorskeutbildning. Kan rekommenderas.

Tiden flyger fram i allra högsta grad. Påsken är över och Big Bertha med familj har haft en trevlig och svullig sådan. Vi tackar så hjärtligt för besöket där vi återigen blev bortskämda på diverse olika sätt med lekmaraton, mat och presenter. Det enda som inte följer med i tidens framfart är verkligen vädret. När två av påskhelgens dagar kryddats med snöfall och för övrigt bjudit på ishavsvindar… Det är inte ok i Ffm nu när vi till och med tagit oss in i april månad vill jag lova… Nej, nu får det minsann bli ändring på detta, vädergudarna(!) Jag säger det inte en gång till… så snälla verkställ med detsamma(!) Det börjar likna en tröttsam barnuppfostring som bedrivs med tjat detta…  Quit this shit!!

Hoppas att ni har haft det mysigt och fint i påskhelgen(!)

🙂

Kommentera

