Frustrerad, irriterad tjockis

Veckans bästa dag är här. Hej och välkommen bästa FREDAG(!) En genommulen fredag i Ffm… Om det är vädret eller annat som påverkat mitt inte alls glimrande humör idag… Det låter jag vara osagt. Irritabel och frustrerad till max är den här tjockisen iallafall idag… Och det är väl bra onödigt att lägga sin energi på(?!) Efter en morgon där INGET har gått bra, kan det väl bara bli bättre HOPPAS JAG(!)

Lill-gangsta

Lill-gansta drog på sig sina solbrillor denna genommulna morgon. Den här fotograferingen var en av de aktiviteter som gick vansinnigt dåligt denna morgon. Då fick tjockisen ett utbrott över den fantastiskt sega och dåliga kameran. Pust, stön och svordomar…

Lill-gangsta: Är du arg mamma?

Jag: Ja, jag är så trött och arg på den här dåliga kameran!

Lill-gangsta: Jag tycker att vi måste köpa en ny kamera till dig.

Ja, min älskade son. Du har så rätt så(!) Säkerligen kommer det att ta bort en del av den frustration och irritation som tjockisen går runt och bär på nu…

ANDRA TIPS PÅ AKTIVITETER ELLER DYLIKT SOM KAN LINDRA FRUSTRATION OCH IRRITATION MOTTAGES MED ÖPPNA ARMAR(!)

Annars vill jag passa på att önska samtliga fina bloggläsare en riktigt fin fredag(!)

🙂

One thought on “Frustrerad, irriterad tjockis

Kommentera

