Graviditetsrekord(!)

Jaha, idag är det söndag och jag har enligt UL-mätning 16 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum. Dock känner jag själv att jag liksom är ute på lite av övertid när det kommer till det här med att vara gravid. Mitt eget graviditetsrekord är iallafall slaget. HURRA(?) Förra gången var jag gravid till v.37+2 och idag är det hela 37+4… Hej va det går(!)  :-)  Ja, jag vet inte om jag kan påstå att jag gläds så mycket över det egentligen. Nej, jag känner mig redo för den lilles utflyttning(!)

Sitter ner lillebror i förlossningsposition

Storebror gör sitt bästa för att sitta ner lillebror i förlossningskanalen nu i v.38…

Bästa gömstället(!)

Ja, nej, annars fungerar den STORA mamman utmärkt som bästa gömställe när man leker kurragömma… ja, det är väl egentligen det enda som hon funkar bra som i lekväg för tillfället(!) 😉

Kommentera

