En vecka av silence…

… och jag antar att de flesta av er redan hört eller lyckats lista ut varför aktiviteten på bloggen varit totalt död senaste veckan… JO, det är så att det lilla livet i magen har tittat ut. I vanlig ordning blev denna aktivitet ingen dans på rosor för mig. Nej, hur skulle det se ut om det bara kunde bli ett PN (partus normalis) utan komplikationer. Nej, vi jobbar inte riktigt så helt enkelt(!) Och denna gång skulle självfallet inte vara något som helst undantag… Detta resulterade i 5 dagar på sjukhuset med diverse osköna inslag. Ja, men BERÄTTA DÅ tänker väl ni… Och ja, det har jag faktiskt tänkt att samla mig och göra vid tillfälle. Som bearbetning och för att komma ihåg och minnas (ja, om man nu egentligen vill göra det?!) om inte annat. Idag är dock inte den dagen(!) 😉

Idag vill jag bara meddela följande:

2013-05-05 kl.22:21 blev jag tvåbarnsmor. Då tittade min andra fina son ut i denna värld utanför livmodern. En alldeles underbar dag som jag kommer att minnas med enorm glädje i hjärtat. STOR VAR HAN för att komma ut ur min kropp (och hur han fick plats därinne begriper jag inte!) 3650g. 55cm. Till en början såg han ut som en lill-Buddha men hans utseende har nu nyanserats ut och han ser mer och mer ut som sin storebror gjorde när han var bebis.

LYCKAN ÄR TOTAL IDAG ÖVER DESSA SLÅENDE FINA, MINA BARN(!) 🙂

Världens finaste storebror på besök på BB. Så otroligt stolt och kärvänlig med sin lillebror. Vill gärna ha honom i famnen mest hela tiden, men tycker allt att han är lite tung  🙂

Blöjbyte

Pappan får oftast den stora äran att byta blöja på den lille och har än så länge redan blivit kissad på tre gånger. Keep up the good work guys(!) 🙂

barnen bak i bilen

Hem kom vi också med barnen bak i bilen efter en konstant ylning av lillebror som var lagom imponerad av bilresan. Blir inga långa roadtrips i sommar för våran del inte(!) 😉

Det är till att vara sliten(!) MEN LYCKLIG MAMMA(!) några timmar efter födseln  🙂

3 thoughts on “En vecka av silence…

Kommentera

