Blombud och is i byxan

IBLAND HITTAR JAG INTE ORD…

Världens finaste och största blombukett?!

Fick precis detta FANTASTISKT FINA BLOMBUD FRÅN KÄRA VÄNNER TILL OSS I SVERIGE…. Jag blir alldeles tårögd när jag ser något så vackert. Denna skapelse är så stor och mångfaldig så man kan liksom gå runt ett helt varv, gång på gång på gång och bara njuta av de grönskande växtligheterna(!)

Blev alldeles varm i hjärtat när jag öppnade upp detta fantastiska blombud. TUSEN TAAAACK FINASTE PÄRLAN MED FAMILJ(!)

Värme och svullnad har även uppstått på annat håll så att jag idag fick bannor av min kära barnmorska när hon kom på besök och kunde konstatera att hon inte vilar tillräcklig mycket denna nyblivna tvåbarnsmamma. (Det är en mycket bra grej här i Frankfurt tycker jag. Barnmorskan kommer hem och tar hand om mamma och barn avseende eftervården med vägning av barn, amningsobservationer, kontroll av underliv/opsår, navel osv. Varje till varannan dag kan hon komma vb. Riktigt bra det tycker jag! Sen när barnet är 4-5v. gammalt tar barnläkaren över kontrollerna). Ja, och det såg verkligen inte klokt ut i vävnaden under mitt opsår imorse. Så sen dess har jag vilat runt här hemma med en isklump i byxan. Mysigt(!?) Ja, nej, det blir inga som helst bildbevis på det inte(!) Så det så(!)

🙂

Kommentera

