Förbannad(!)

Ja, nu får det minsann vara slut på detta osannolikt dåliga vädret med ett lågtryck utan dess like som härjar i Ffm! Det får väl finnas nån hejd på eländet. Ja, jag vet att det finns dem som har det BETYDLIGT VÄRRE ÄN MIG I VÄRLDEN(!) Till och med i fina Stockholms stad med dess förorter där det verkar ha brunnit i hjärnkontoret på vissa som nu visar prov på personifierad idioti med stort I… Ja, det finns mycket man kan bli förbannad över. Och jag väljer att lägga min irritation på något så banalt som vädret… Ja, men HUR KAN DET VARA 8 GRADER KALLT I Ffm I SLUTET AV MAJ MÅNAD? Det är ju vansinnigt(!) När det liksom uppstod rökmoln ur munnen på mig imorse av samma storlek som samtliga rökare som vi mötte på vägen till Kinderhaus UTAN ATT JAG FÖR NÅT I VÄRLDEN HAR BÖRJAT RÖKA NÅGOT SOM HELST(!) Nämnde jag också att det nu har regnat i princip varje dag sen min andra son föddes. Så mycket väta behöver ingen eller inget i Ffm(!) Nej lågtrycket, packa ihop och ge dig iväg härifrån, jag är förbannat trött på dig(!)

Lillbjörnen

ALDRIG hade jag trott att jag skulle få använda denna mysiga björnoverall på min i maj födda son i Ffm(!) Sörjde det lite då jag tyckte så mycket om att ha min första son i den när han var liten. DET VAR JU DOCK I SVERIGE I JANUARI 2010. En riktig vargavinter(!) Ja, okej da, lite glad är jag att jag nu fått använda den på lilla Tristan, DUBBELMORAL, JAG VET(!) MEN JAG VILL INGE MER NU(!) VÅREN KOM TILLBAKA, (ELLER SOMMAREN FÖR DEN DELEN!)

Vill inte ens kolla prognosen för helgens väder men hoppas att ni får en fin sådan med värmande och skönt solsken vart ni än befinner er(!)

TREVLIG HELG ÖNSKAS FRÅN ETT ISANDE KALLT FRANKFURT AM MAIN(!)

(Får jag se solen under helgen så lovar jag att ta bildbevis på detta och genast slänga upp denna bild på bloggen! Men vänta er inte för mycket!)

😉

2 thoughts on “Förbannad(!)

  1. Trevlig helg på er med snyggingar! Vi har det ganska kallt i Sverige vi med. Har mamma och pappa på besök och en kall öl i i solen i trädgården är inte ett alternativ:( Kram

Kommentera

