Foto shoot

Ett försök till att fånga mina två juveler till pojkar på ett och samma foto… Ja, nog är de med på samtliga bilder allt. Men att få till ett foto där båda ser sitt bästa och motiverade ut, utan att göra nån lustig min eller nåt, DET ÄR EN UTMANING(!) Levande blev dagens foto shoot… Det kan jag iallafall säga(!) 🙂

Funny face Tristan

Lustig min Tristan…

Funny face Sebastian

Lustig min Sebastian…

Aningen ansträngda killar

Aningen ansträngda killar… (Sebastians blick avslöjar tydligt hur motiverad han är att vara med på denna foto shoot, ja, Tristan ser lika sugen ut han med)

Ofrivillig vinkning av Tristan

Ofrivillig vinkning Tristan…

Nej nu skiter vi i det här Tristan

Nej, Tristan, nu säger vi till mamma att vi ställer in foto shooten för denna gång(!)

Bra försök mamman(!) Det kan ju inte gå bra jämt…

Men det är alltid lika underhållande att umgås med mina små pojkar. Att de stundtals blir trötta på mamman när hon sätter upp kameran i ansiktet på dem, DET ÄR FULLT FÖRSTÅELIGT(!) Men man kan ju inte hjälpa sig när man har så fina små barn…

😉

Kommentera

