The fantastic four

Har tidigare i veckan beklagat mig över svårigheten att få båda barnen allerta och glada på samma foto… Lägg då till två föräldrar på dessa foton, där FYRA STYCKEN mer eller mindre photo genic människor ska bli bra på samma kort… DÄR HAR VI EN RIKTIG UTMANING(!) Mamman i familjen kände att ett familjefoto var på sin plats denna söndag, på minstingens 4 veckors dag. Motivationen var dock varierad i familjen. Och resultatet… ja det blev ju så bra som det kan bli med en övertänd mamma, en onöjd bebis, en för ändamålet oförstående storebror (jo, det kan ju vara roligt tagning ett och två!) och en lättuttråkad och trött pappa. The fantastic four helt enkelt(!?!)  😉

SJÄLVKLART BJUDER JAG PÅ ETT PAR ESTETISKA SKAPELSER:

THE FANTASTIC FOUR

THE FANTASTIC FOUR

Familjebild it is…. Vilken fantastisk familj(!) Dessa kan ge vem som helst ett gott skratt(!)  😀

Ja, gud så roligt det är att ta kort. För att få till familjebilden som jag nånstans hade tänkt mig in my mind så tror jag nog att det måste till proffshjälp av hög rang för att lyckas åstadkomma något i den stilen… Det funkar inte med vilken amatörfotograf som helst är tydligt… Men men, försöka duger… TACK mina älskade killar för försöket(!) ÄLSKAR ER SÅÅÅÅÅ(!)   🙂

Kommentera

