Det tar sig…

träning ger färdighet!

träna nacken

Ja, det måste jag säga. Inte alltid fly förbannad när man lägger honom på magen för att träna nacken längre. Balanserar klotet till huvud riktigt bra nu den duktiga lilla killen. OJ va doktorn ska vara nöjd med honom vid nästa besök…  ;-)  Nej, han ser ju inte överlycklig ut direkt. Men han är iallafall inte världens suraste längre… 🙂

skriker ikapp

Jo, men ibland är han minsann sur… Och då tycker storebror att det är roligt att liksom skrika ikapp med honom… En härlig symfoni på Hansaallee helt enkelt(!) 🙂

Måste dock säga att jag är otroligt stolt över mina fina små söner. Duktiga killarna(!) Fäller då och då en tår över hur lycklig jag är att jag har fått två små guldkorn som dessa… Priceless dessa små liv(!) Mammas små hjärtan(!)

Mammamys

Närhet med pojkar råder det ingen som helst brist på i mitt liv just nu… Är det inte den lille, så är det storebror (eller pappan till barnen) som vill mysa med mig… Lyckligt lottad och bortskämd är vad jag är(!) HÄRLIGT(!) 🙂

2 thoughts on “Det tar sig…

Kommentera

