Summer feet(!)

P E D I K Y R… såååå ljuvligt skönt (och otroligt välbehövligt när man har så fula fötter som jag har)!

NU har jag efter dagens övningar fina Summer Feet…

Mina Summer feet

Snyggt om jag får säga det själv (ser dock på denna närbild att jag fuskade lite med lackningen, men lite svinn får man räkna med!) Lackningen fixade jag själv hemma då min erfarenhet av lackning på salong bara brukar resultera i att lacket sitter i skorna och inte på tånaglarna när man väl kommer hem då det alltid är nån tåusling som inte hinner torka riktigt. Nu när jag når ner till mina egna fötter igen så känns det ju även trevligt att göra det själv också… 🙂

Ett må-bra-tips från lyxhustrun en dag som denna… 😉

Ljuvligt att få lite nya fräscha fötter som man faktiskt vill visa upp nu i sommartid…

Nu ska jag och lillebror snart gå och hämta den stora killen på Kinderhaus, och då ska jag nästan tvinga ner honom i poolen om han inte vill bada när vi kommer hem (nån parksväng blir det inte idag inte!) Det är om möjligt ännu varmare än igår idag. Själv tar jag mig nog också ett fotbad i poolen med mina dagen till ära pimpade sommarfötter… 🙂

Kommentera

