En nakis i gymmet

Ja, nej, det är inte alls mig detta handlar om(!) Varken nakis eller ens på gymmet sen premiären i fredags… Träningsvärken från helvetet kom som ett brev på posten och benen har liksom knappt varit brukbara sen dess. Idag känns det som vanlig skön träningsvärk så imorgon ger jag mig på det igen (med min obehagligt otränade kropp! Ja, när till och med toalettbesöken har varit förenade med svårigheter att ta sig ner på ringen då går det liksom att hålla sig för skratt! Men men, nu är jag tillbaka, så gott som!)  😀

nakisen i gymmet

djugelgymmaren

Den här dagen spenderar jag med mental förberedelse inför ännu en obehaglig träningsvärk samt med att iakta den söta nakisen i sitt Fisher Price djungelliknande babygym… Han kämpar på bra gör han(!) Kan bli träningsvärk här också kanske… Men det tror jag inte… Hans mjuka och goa kropp klarar sig garanterat bättre än mammans gamla, stela och trötta…  🙂

Gym imorgon alltså för den stela mamman… Ja, nu har jag sagt det här och då måste det ju bara bli så(!)

Nakis kommer jag dock inte gå dit, det kan ni känna er fullt lugna över(!) (Även om det säkert skulle göra succé och skapa spektakulära rubriker, och eventuellt även bidra till att jag skrämmer ihjäl nån stackare. Nej kläder på, och gärna mycket kläder på denna kropp just nu!)

😉

Kommentera

