Parkhäng

När solen gassar, det är ljuvligt sommarväder ute och de små killarna är på glatt och härligt humör… Ja, men då är det självklart att det bär av till parken för lite mysigt häng efter hämtningen av den stora lilla på Kinderhaus(!) (Och så hör till saken att mamman behöver få lite sol på sitt obehagligt bleka skinn också!)  😉

lek och chill

Den lille tyckte att det var mysigt att ligga i sin vagn större delen av tiden och då kunde ju mamman spendera desto mer tid med den stora lilla lekglada killen.

Obehagligt bleka skin SOM SAGT(!)

Jo, jag sa ju det, OBEHAGLIGT BLEKT SKINN(!) 

jag och min stora lilla kärlek

Min stora fina lilla prins och jag (som inte vill ta kort med sin mamma så honom får man numera tvinga sig på för att få ett mamma-son-kort)

älskade lilla glada plutt

Min lilla prins och jag busar och myser glatt denna härliga sommardag.

klätter och balans

tokungen

Ljuvligt parkhäng i denna lilla parken en dag som denna med de bästa små glada killarna mina(!) Något som inte gjorde saken sämre var att det inte var en människa förutom vi där… Skööönt tyckte den dagen till ära osociala mamman… Ja, ibland är det så otroligt skönt med lite lugn och ro måste jag säga(!) Lite som att leka och vistas ostört på våran lilla tomt… Ja, jag kan tänka mig att ha en liknande i framtiden faktiskt… Mmm älskling… Vi får väl se vad livet har att erbjuda oss framöver…  🙂

Kommentera

