Spiderman sprider skräck på Hansaallee

Igår när jag handlade på vägen hem från stan hade min stora lilla son varit hos våra bästaste grannar och ätit middag och lekt och precis blivit upphämtad av sin pappa. In på våran fina närbutik dundrade en liten Spiderman i full mundering och liksom skrämde lite slag på tyskarna. Det var inte tysk humor om jag säger så. Ingen så mycket som drog på smilbanden när den lilla Spiderman, knappa metern lång, flaxade in… Faktum är att de såg lite rädda ut, på riktigt…  Själv gjorde jag inte i byxorna då jag för det första även såg min man i samma sekund men även kände igen rösten på den spritt språngande galna lilla Spiderman… Det finns dock fler som blivit uppskrämda av denna lilla Spiderman än kunder samt personal på närbutiken…

Crazy Spiderman

Skrämmer lillebror

Ja, det är inte annat än att man har förståelse för att stackars lillebror hade insomningssvårigheter ikväll(!) Den galna lilla Spiderman tycker att det är så roligt att skrämma samtliga inklusive sin 2 månader gamla lillebror… 😉

Kan nog gå vilt till sen när den lilla killen växer till sig och ska skrämmas och tuktas tillbaka med sin storebror för allt vad han utsatt honom för… 😉

Storebror är mycket förtjust i Spiderman och så glad för att han fick låna hem denna fina dräkt av sin bästa kompis(!)

🙂

Kommentera

