Annorlunda klientel i lekparken(!)

Playdate i en av våra lekparker med våra kära tyska grannar var idag bokad… Dock fick vi en smärre överraskning när vi väl kom dit… Vi var inte ensamma, om vi säger så (vilket man oftast inte är när det är helg eller fint väder… MEN…)

Testosteron i parken

Ja, nu förstår ju alla att det är mitt barn jag tar kort på här för att förtydliga det(!) Ja, det är han som sitter på gungan ja… I bakgrunden skymtar en hel hög med testosteron som bedriver nån form av crossfit… I våran lekpark. Ja, det hör inte till vanligheterna där vill jag meddela. Och inte skulle väl vi gå dit för att titta på en massa ”NAKISAR” som min son så fint och högt alltid utbrister när det kommer nån utan tröja eller med kort-kort-byxor eller bikini… Han gillar nakisar har han förtydligat vid många tillfällen. Ja, men det är väl fint min son… Eller hur ska man svara på den?!   😀

fotografering av testosteronstinna killar

Många var det som fotograferade denna aktivitet som försegick framför ögonen på oss. Min kära tyska väninna är också förtjust i att titta på sånna här testosteronstinna killar (ja, vilket majoriteten av jordens befolkning säkert är… MEN inte jag älskling, för mig är det bara din kropp som jag vill titta på NATURLIGTVIS!) Hon skulle gärna vilja ta kort men tyckte att det kändes genannt att göra det… Men när hon fick se att jag gjorde det (ja, fast jag tog ju kort på mitt barn!)  😉  Ja, då gick hon liksom all in… Hon hade inte ens sina barn i närheten när hon tog sina kort…  😀

Ja, ja…. De ville så gärna visa upp sig dessa testosteronstinna killar… Det var så tydligt att de liksom njöt av uppmärksamheten och gärna spännde sig lite extra i samband med att nån förbipasserande eller mamma i parken drog fram sin mobilkamera. Ja normalt är det ju mest mammor, pappor och barn där i parken och absolut inte samma fotointresse bland besökarna. Sen fanns det även riktiga fotografer på plats som smattrade på rätt bra med sina kameror så nån form av happening var det ju… Men vi grävde inte mer i det vi inte…

lekplatshäng

Våra barn

lekfulla barn

Nej, vi var ju där med våra barn(!) Och då måste man ju liksom ha full fokus på dem(!)   😉

Kommentera

