Släpp ut barnet…

… i dig(!?)

Jättebabyn

Ja, vad säger man?! Han vill gärna tro att han fortfarande är ett litet barn denna till åren klättrande man… Men underbart var det iaf att ha honom här i vanlig ordning(!) You just gotta love him. Dock känner jag mig totalt slut efter denna helg med 3 ”ungar” i huset (ja, stundtals även min man inräknad i denna skara som då blev 4! Ja, FYRA barn känner jag mig nu mer än säker på att JAG INTE ska satsa på!)   😉

MYCKET BAD OCH BUS BLEV DET under denna helg(!)

Lek och vila :-)

Och ja, jag kan inte annat än att be om ursäkt till min man för att jag publicerar denna bilden(!) ”Buset” på lördagkväll tog sig uttryck i två mycket trötta och slitna bröder under söndagen (varav en av dem tog sig en välbehövlig stödvila innan detta kortet togs och ser därför betydligt fräschare ut än den andra!) Jo, det kostar på att ligga på topp i den här aktningsvärda åldern och ett liv som småbarnsförälder vill jag lova(!)  😀

kärlek och glädje på ett bräde

Lite tid fick jag både på land och i vattnet med mitt lilla vattendjur i helgen… Men mestadels var det farbror J som gällde.

Barnbrottning

Den lilla tyckte även han att farbror J var mysig att hänga på…  🙂

Fina bröder

FINA BRÖDER (innan lördagens utgång! Ja, han såg trött ut redan då min man!) Jag undrar hur mina söner kommer att se ut när de kommer upp i ålder likt dessa två… spännande!  🙂

TACK FÖR EN HÄRLIG HELG BÄSTA BROTHER IN LAW, FARBROR OCH BROR(!) We love you(!)

Nu är det ytterst begränsad egentid för lyxhustrun och mamman på dagarna 3 veckor framöver… Ja, åtminstone när min man inte har semester… Den stora lilla har nämligen semester från sitt Kinderhaus i 3 veckor och vill självfallet spendera dessa dagar intensivt med sin mamma och den lilla vill minsann hänga på mig den övriga tiden och lite till så bloggandet lär lysa med sin frånvaro framöver (jo, det finns ju annat i livet som betyder nånting också! Maxad tid med barnen ska det nu bli!)… Hoppas att ni inte kommer att sörja det allt för mycket… Nån gång då och då kan jag säkert kasta in ett litet livstecken på bloggen  😉

ANNARS FÅR NI MÅ SÅ GOTT OCH NJUTA AV SOMMAREN(!) På återseende…

🙂

Kommentera

