400 bubblande bra(!?)

400 blogginlägg har jag gjort mig skyldig till med detta fantastiska… Bra det? Jag är oerhört nöjd iaf med denna blogg och ventileringskanal för mig och glad för alla glada tillrop över det jag skriver (där största anledningen till skrivandet är för att mina fina vänner och familj ska kunna följa vårat liv)… Tack alla ni som är intresserade och följer med på bloggresan(!)  🙂

Den stora lilla blåser bubblor för sin bloggande mamma (?)

400 inlägg firade den stora lilla sonen min med bubblor för sin mamma idag (nej, inte alls faktiskt, han ville bara blåsa bubblor helt enkelt!)  🙂

Liten blir stor

Fortsättning följer i denna blogg där liten blir stor och mycket annat mer och/eller mindre intressant händer…  😉

TO BE CONTINUED(!)

🙂

Kommentera

