Åren kryper sig på…

… och jag är inte 20 längre… Åldrandet är charmigt på många sätt tycker jag. Jag tycker om mina rynkor i ansiktet. MEN det finns även andra elastiska förändringar i huden som jag har svårare att acceptera och som inte är det minsta charmigt. Jag är 30 år och har i dagarna gjort mig skyldig till ett desperat inköp:

min första cellulitcreme

Ja, det är sant… min första cellulitcreme… Även fast jag vet att det inte finns nån creme i världen som kan övervinna dessa gropar i huden… Men jag smörjer gladeligen på den ändå och masserar och kanske har den iaf en liten placeboeffekt… Framförallt luktar den förbaskat gott så av den anledningen smörjes den på både här och där… 😉

Ja ja… förutom att åren går och att kroppen inte blir yngre så kan man ju också utsätta sig för andra för kroppen påfrestande saker som till exempel graviditeter… 2 graviditeter har jag tagit mig igenom. Dessa har inte på något sätt gjort min kropp utseendemässigt vackrare… MEN…

resultatet av graviditeterna i min kropp

Dessa fantastiska resultat av graviditeterna i min kropp gör mig lyckligare än nåt annat(!) Nu för tiden kan jag njuta av att följa utveckligen av dessa unga kroppar. Deras hud och härlighet är något så underbart vackert och kan utan tvekan kompensera för samtliga celluliter i världen(!) 🙂

Kan bara konstatera att det är underbart att leva och att därmed åldras trots diverse skavanker(!)

Idag är det ju också som säkert många känner till FREDAG… BÄSTA DAGEN I VECKAN(!) Tjohooo…

EN HÄRLIG FREDAG OCH HELG ÖNSKAR JAG ALLA FINA BLOGGLÄSARE (MED ELLER UTAN CELLULITER!)

🙂

Kommentera

