Outfiten planerades…

… efter alla konstens regler för denna morotsdag måste jag tillägga:

i morotsfärger

Mamman i en orangefärgad klänning och barnet i en orangemönstrad body dagen till ära(!) Ja, vad gör man inte för att hantera de avskyvärda morotsfläckarna som blir på allt och alla när denna morotspuré då och då skvätter ur det lilla barnets mun… Då gäller det att vara redo att möta upp(!) Ni får gärna prata om och försöka övertyga mig om vanish och allt vad de nu heter dessa fantastiska rengöringsmedel mot svåra fläckar MEN JAG HAR DÅ MINSANN ALDRIG LYCKATS FÅ BORT EN MOROTSFLÄCK PÅ NÅGOT KLÄDESPLAGG(!) Så det så… Känner att jag kommer att bo i den här klänningen dagarna framöver när det vankas morotspuré till den lilla gossen(!)

TUR för mig att det är strålande sommarväder i Ffm helt enkelt(!)

🙂

2 thoughts on “Outfiten planerades…

  1. Det går faktiskt att få bort morotsfläckar!Solen bleker dom väldigt effektivt. Har inte hittat något fläckborttagningsmedel som haft nån effekt alls.
    Lycka till

    • Än så länge har inget blivit förstört av de envisa morotsfläckarna… de lyser tack o lov med sin frånvaro dessa läskiga fläckar… För nån förhoppning att de kommer att gå bort om jag lyckas få nån på kläderna, det har jag minsann inte(!) Men men det finns ju värre saker! 😉 Kul att se din lilla skrutt på bild häromdagen… Han är så söt! Hoppas att ni mår gott!

Kommentera

