Idag säger vi bara…

bror min o jag

Den stora lilla o morbror

Liten plutt o morbror

… HIPP HIPP HURRA PÅ KÄRA BROR OCH MORBRORS FÖDELSEDAG(!)  🙂

Jag må vara usel på att komma ihåg datum hit och dit, men 19 September sitter benhårt i mitt minne. Jag lär ska bli riktigt dement innan det vaskas bort…

GRATTIS LILLEBROR! (JA, INTE LITEN NÅNSTANS MEN ÄNDÅ, VAR LIKSOM LÄNGE SEN HAN VÄXTE OM SIN LILLA STORASYSTER!)  😀

Hoppas att du får en fin fin dag och blir nöjd med de fina presenterna!  😉

Ses nästa vecka(!)

🙂

Kommentera

