Impuls-Annelie…

… Ja, är det nåt jag kan skriva under på så är det att jag är extremt impulsiv och liksom gör saker utan att överlägga det innan i mitt huvud allt för många gånger. Jag gillar det hos mig OFTAST, men ibland tar jag ju som de flesta som lever på denna lite andra beslut än vad som egentligen är bra eller vad man kanske ens vill om man skulle tänka efter LITE MER… Jag blev ju av den anledningen brunett med några veckor kvar av min förra graviditet… Blev inte så bra som jag hade sett i mitt huvud att det skulle bli. Jag tycker ju att det är så vackert med brunetter… Men jag insåg snart att jag inte tillhörde en i den skaran… Men nu har jag ju testat det och vet att jag inte trivs så bra på den sidan av färgpaletten. Men det ska tilläggas att det inte bara för det innebär att jag inte kommer att göra om samma sak igen… Minnet är ju en annan femma. Minne som en guldfisk talas det om och det kan jag nämligen också skriva under på(!) Fantastiskt klyftig kvinna, extremt impulsiv och med ett minne som en guldfisk(?) Inte alltid så fantastiska egenskaper kan jag tycka. Men det är ju tur att jag besitter så många andra fenomenala egenskaper så att det liksom ibland kan bära upp(!)  😉

blondie's back!

Kan efter dagens impulsakt gladeligen presentera: Blondie… She’s back! Och det känns bara otroligt rätt och bra. Som att komma hem. Som att lira på hemmaplan på nåt sätt. Och ingen, och då menar jag INGEN, kommer att bli gladare och lyckligare över detta än min kära man som liksom sörjt och saknat sin blonda fru nåt fruktansvärt…  🙂

Ja inte lika nöjd var han över sin fru igår när hon liksom satt på ebay och budade på barnvagnar så att vi höll på att bli ägare till två till sådana… Men det blev tack och lov bara en… Och det går ju alltid åt(!) Ser jag som ett trevligt nyförvärv i familjen(!)  😉

HAPPY FREDAG så att säga… Önskar er alla fina en riktigt härlig helg och sänder över ett dussin varma kramar från mitt BLONDA och glada jag(!)

🙂

Kommentera

