Bamse och grabbarna

NU är det dags att packa väskorna för en Sverigeturné… Tristan ska se det för tillfället väldigt kalla landet för första gången. Det blir som alltid en späckad och händelserik resa när vi åker ”hem” och hälsar på. Själv ser jag, förutom att självfallet träffa många av våra vänner, även fram emot att shoppa lite svenskt…

sebastian 2011

Bamsekillen 2011, 12 månader.

bamsekillen 2013

Bamsekillen 2013, 4,5 månad.

Jag älskar som sagt tidigare att lillebror nu får ärva brorsans fina kläder. Men det ska bli roligt att köpa lite nytt också. Och jag kan verkligen sakna de svenska affärerna när det gäller barnkläder, bamse och grabbarna… Lindex, KappAhl och Åhléns ska få sig en påhälsning av mig och min plånbok under denna Sverigevisit(!) Jag är så laddad(!) Har inte varit i Sverige sedan årskiftet så det ska verkligen bli skoj att se om mitt kära hemland är sig likt…  🙂

HEJDÅ PÅ ETT TAG… NU TAR JAG BLOGGSEMESTER… (Om jag får abstinens så kanske jag kastar in nåt inlägg även under semestern).  😉

HA DET GOTT SÅ LÄNGE ALLA FINA(!)

🙂

One thought on “Bamse och grabbarna

Kommentera

