Glada dagar…

… och kvällar har vi i kära svenska huvudstaden nu och njuter av livet till fullo…

glada mammor på stan

:)

glada jag och min älskade Vivs

Efter en glad kväll likt denna igår är det idag desto mindre fart på mamman och det regnruskiga mysvädret är alldeles ypperligt för en lugn och skön mysdag för mig och de små killarna på hotellet då pappan är ute och tjurar runt i det fantastiska vädret i söderort och skitar ner sig som aldrig förr… Duktiga! Själv gör jag inte många knop idag. Har dock det största av leenden kvar på läpparna efter den bortskämda dagen och kvällen igår med världens bästa Vivs på Sturebadet och därefter asiatisk njutning på Berns. Heeelt underbart!  :-) 

En vilodag idag är på sin plats inför morgondagens efterlängtade träff med våra sthlmsvänner. Herre min gud va kul det ska bli!!  :-)

Sen rundar vi av detta Sverigebesök med att packa ihop oss (vilket i sig blir en enorm utmaning!) och beger oss hem till Ffm igen med en massa trevligheter i bagaget… (för den som är intresserad kommer jag att bjuda på lite info och bilder om vad som har försigått i nåt inlägg nästa vecka…)

🙂

Kommentera

