Det går fort nu…

… tycker jag. Det är bara är så rolig att titta på den lille med hans fantastiska minspel och mestadels glada tillrop. Och nu försöker han ju även att röra på sig och få kontroll på sin lilla kropp. Han försöker att få den att göra som han vill… När jag för en kort stund tittade bort medans han låg i sitt gym idag och jag sydde lite och bekantade mig lite med min nya maskin så hände plötsligt något…

rymmaren

oj hon såg mig...

den lilla busungen

Hur i hela friden kom du dit din lilla busunge? undrar hans mamma som normalt sätt alltid hittar den lilla på exakt samma plats som där hon lagt honom och kliar sig i huvudet… Glad som bara den var han dock över sin break out från djungelgymmet den lilla rymmaren. Hur han kom dit vet han bara själv… Men DET GÅR FORT NU kan jag bara konstatera… Snart är det slut på lugnet här hemma o ska börja jagas nyfiket barn till höger och vänster…  🙂

Den stora är också han underbar att titta på och framförallt höra honom och hans fantasi. HELT UNDERBART OCH ROLIGT! Igår fick jag även ensamtid med honom på bion för första gången sen lillebror föddes. Sååå härligt med lite kvalitetstid med bara honom!

bio med babbis

I biomörkret med min stora lilla kille som verkligen börjar bli en stor kille. Älskade unge(!)

🙂

Som sagt… DET GÅR FORT NU(!)

😉

One thought on “Det går fort nu…

Kommentera

