Julafton…

… ja det är ju inte idag. MEN DET ÄR BARA 2 MÅNADER DIT IDAG… Och vi har faktiskt börjat fira lite redan… 🙂

Busnissarna

Vi har liksom gett oss själva världens bästa julklapp i år genom att boka en ljuvlig 3 veckors semester till självaste soliga Florida med avfärd på julafton. Tillsammans med mina älskade busnissar och deras tomtefar kommer vi att njuta av varandras sällskap och ha det oförskämt bra, med oss får vi även en mycket kär vän till mig och hennes goa, glada och härliga killar… Det blir en liten snoppliga av sällan skådat slag(!) 7 pojkar (och 2 flickor som på något sätt ska hålla ordning på alla dessa pojkar i olika storlekar!)… HEEEEEELT UNDERBART SKA DET BLI(!) 🙂

Ja, det är detta angenäma pyssel med bokande av flyg, hus och bil och diverse annan förberedelse som jag har varit upptagen med att ägna mig åt den senaste tiden, MYCKET TID TAR DET… OTROLIGT ROLIG TID(!) Att få planera och längta och tänka på allt är ju i sig en härlig resa… sen när vi väl är på plats så vet vi ju alla att en semester oftast flyger förbi och innan man vet ordet av så är man åter i vardagen igen och ett nytt år med det… Jag älskar att ha semestrar och i synnerhet sådana som denna framför mig… (Och nåt pessimistiskt fokus på tankar om jetleggade barn och föräldrar och tidsomställning, låååång flygresa med dessa barn, nej nej nej, sånt ägnar vi inte en sekund åt! För herre gud va bra vi ska ha det! Ljuvligt glada föräldrar och barn i en underbar miljö i Cape Coral där vi kommer att ha vårat högkvarter…)

Nedräkningen är i full gång(!)

2 månader kvar(!)

🙂

Kommentera

