Hejjjja pappa(!)

fanbäraren

Gårdagens fanbärare…

nagelbitare

… nagelbitande spänning…

Ffm Marathon 2013

springande pappan

… vid påhejandet av pappa under Ffm Marathon 2013.

Är OTROLIGT STOLT över min man som löpte detta omänskliga lopp igår på grymma 4h 7min… För j***a bra helt enkelt(!) 🙂

4 års kalas

Att han sen anslöt till ett pågående 4 års kalas säger kanske ännu mer vilken dåre han egentligen är min älskade man… Men det är klart att han var sötsugen efter att ha förbrännt 3000kcal och liksom som synes behövde fylla på förråden och liksom kasta i sig en laddning tårta(!) 🙂

Något stel men annars förvånansvärt pigg såhär efteråt. Själv är jag så imponerad av denna bedrift och lyriskt lycklig över att han överlevde denna urladdning… Aldrig mer, sa han efteråt… Jag hoppas att han håller det(!)

MEN GRYMT BRA JOBBAT ÄLSKLING(!)

🙂

Kommentera

