Korrigering av prio(!)

I mitt förra inlägg kände jag genast när jag postade det att det inte riktigt var hela sanningen som kom med… Därav kommer som följer här en korrigering och ett litet tillägg till det förra inlägget för att liksom göra det komplett…

DET ÄR EN NÄRVARANDE MAMMA OCH HUSTRU JAG VILL VARA NÄR JAG INTE ÄGNAR MIG ÅT MIN HOBBYVERKSAMHET(!)

🙂

wedding

Jag sa JA till den här mannen för att jag just vill leva mitt liv MED HONOM forever and ever(!)

min älskade familj

Min älskade familj är och kommer alltid att förbli min prio 1(!)

SÅ DÅ HAR VI RÄTAT UT DEN LILLA BITEN…

OVER AND OUT(!)

🙂

Kommentera

