C O M E B A C K (!)

Mmm HÄR, (jag är tillbaka för att säga något men sen försvinner jag in i min bubbla igen)… OCH TYDLIGT NOG SKA VI SNART ÄVEN GÖRA COMEBACK I SVERIGE IGEN… I början av 2014… Min man har skrivit på för ett datalogistikföretag som sitter i utkanten av huvudstaden. Ett bra jobb. Helt klart värt att flytta för. KLUVET var ordet för hur det känns. Men idag var dagen när han sa upp sig från ett riktigt skitjobb som har plågat honom och indirekt oss i nästan ett år tillbaka. Det är lång tid. Nu väntar en ny tid. Ett nytt äventyr. Som tvåbarnsfamilj återvänder vi till Sverige igen. Spännande(!) I ärlighetens namn har vi inte saknat Sverige under denna tid som utlandssvenskar. Men det finns människor som vi har saknat. Och dessa människor ser vi otroligt mycket fram emot att spendera mycket tid med 2014 och på obestämd tid framöver(!) SJÄLVKLART kommer vi att sakna Ffm och vårat liv här, SJÄLVKLART(!) Men livet handlar om utmaningar och att utvecklas och växa med dessa. DET ÄR UNDERBART(!) Vi ser fram emot våran nästa utmaning…

Champagne och gåspaté

Champagne och gåspaté flödar på Hansaallee idag, kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira på(!) UNDERBART(!)🙂

Och jag har tidigare idag även sagt att vi högljutt skulle fira en annan sak idag… Födseln av ett litet ljuvligt barn till ett par av våra bästa vänner som också kom ut under natten denna 21:a november… En dag som vi INTE kommer att glömma i första taget(!)

Välkommen till världen Leons lillebror(!)

Mer att skåla och fira idag… JAAAAA RESAN TILL FLORIDA ÄR NU BETALD OCH OM SNART BARA EN MÅNAD BÄR DET AV…

JAG ÄLSKAR LIVET(!) JAG ÄLSKAR MITT LIV OCH ALLA FINA INGREDIENSER I DET(!)

GRATTIS MIN ÄLSKADE MAN, DU ÄR SÅÅÅÅ VÄRD DETTA(!) LOVE YOU TO THE END AND BACK!

LET’S DO THIS(!)

🙂

6 thoughts on “C O M E B A C K (!)

Kommentera

