Ekiperad för en lekfull dag…

… på Kinderhaus(!) Det är inte annat än att mamman är barnsligt stolt över att skicka iväg den lilla stora fina killen ekiperad i Balla Brallan. Hooden sydde jag igår kväll och mina känslor för detta plagg undgick ingen i det här hemmet på morgonen när pojken med framgång kläddes i denna balla tröja. Höll på att snacka hål i huvudet på min man över diverse tygval och mönsterbygge… Han var nog extra glad över att gå till jobbet idag för att slippa allt högintressant tygsnack…  😉

Det är mycket tyger och trådar och mönsterskapande i mitt huvud just nu… Det är bara så galet kul. Känner mig otroligt inspirerad att sy nu. Och det är en speciell känsla när man får skicka sitt barn till Kinderhaus i en outfit som man har skapat och gjort alldeles själv och dessutom känner sig löjligt nöjd med och stolt över.

Balla Brallan ekiperad

Baksida på Balla Brallan hoodie

Min balla kille

Min balla stora kille

Min stora balla kille! Ha en härligt lekfull måndag!  🙂

Kommentera

