Nu snackar vi julgodis(!)

Igår kom min kära man hem med ett paket med ett tyg i (för omväxlingsskull) som jag hade beställt från Sverige. Svenskt, O JA! Mitt första fotoprint tyg… Och vad kan jag säga… Det är ju bara så mycket jag(!?) 🙂

Vilken gobit(!?) :)

Min julklapp till migsjälv sydde jag passade nog denna morgon. Sött så säg??! Jag vet, det är lite toooooo much. Ha ha ha… men bara så kul! Jag kan ju som den som känner mig inte få nog av svenskt lösgodis. Och detta kommer jag ju inte att gå upp i vikt eller få hål i tänderna av heller… Det är ju bara så fantastiskt(!) 😉

Nu tar symaskinen semester och går åter i tjänst i mitten av januari 2014… TJOHOOOOOO!

Tar nu chansen att önska er alla en fantastiskt god och glad jul, ett fint avslut på 2013 och en strålande start på 2014, fullt av gobitar!! Eventuellt hinner jag in med nåt mer sött blogginlägg… Men det vet man ju aldrig(!) Sötare än detta lär det dock inte bli(!)

😀

Kommentera

