9 månader och nytt

Nu kanske ni undrar om jag liksom vägrade flyga hem från Florida och numera lever som gömd i USA. Men neeeej, vi har kommit hem igen. Livet rullar på i ett tempo som är så fantastiskt och bloggprion ligger långt långt ner på listan för tillfället. Balla Brallan går framåt och allt lutar åt en registrering av eget företag med allt vad det innebär med F-skattesedel och dylikt i Sverige när vi kommer på plats där. Jo, för nu ska vi snaaart flytta. I månadsskiftet bär det av. Därmed tar jag efter detta inlägg en välbehövlig bloggpaus (ja, det är väl det jag har hållt på med egentligen senaste veckorna! Men…) en officiell bloggpaus på obestämd tid blir det nu framöver. Hoppas att ni inte kommer att sakna mig allt för mycket! 😉

Först bjuder jag på en liten update…

Idag har mitt minsta barn varit ute lika länge som han var inne i min mage. Lilla loppan!

9

Vi köpte igår vårat nästa hem, en fin villa i Täby!

Välkommen hem!

Mitt stora lilla barn var blöjfri för första natten inatt!

Blöjfri

Efter att ha varit med den lilla hos doktorn hela dagen igår med obehagligt dålig andning och hot om inläggning på barnklinik så måste jag säga att idag känns som en helt ANNAN DAG… Pigg och glad och endast lite snorig och hostig vaknade han min 9 månaderskille… Livet är på rätt köl igen. Ohhh YES!! 🙂

Happy Lill-Lördag alla fina!

Och på återseende… Nån gång framöver…

HA DET SÅ GOTT SÅ LÄNGE!

🙂

Senaste

Senaste mössorna till mina små avslöjar kanske liiite att jag liksom saknar USA…  Absolut är det så… Men efter husköpet igår känns det betydligt bättre! Kanske rent av kommer att sys nåt blå-gult i veckan 😉

Kommentera

